Maoinithe ag an Aontas Eorpach. Mar sin féin is tuairimí agus tuairimí an údair amháin nó na n-údar amháin iad na tuairimí agus na tuairimí a nochtar agus ní gá go léiríonn siad tuairimí an Aontais Eorpaigh nó na Gníomhaireachta Eorpaí Feidhmiúcháin Oideachais agus Cultúir (EACEA). Ní fhéadfar an tAontas Eorpach ná EACEA a chur i gcuntas astu. Uimhir an tionscadail: 2023-1-NL01-KA220-HED-000155675. Van Petegem, C., Maertens, R., Strijbol, N., Van Renterghem, J., Van der Jeugt, F., De Wever, B., Dawyndt, P., & Mesuere, B. (2023). Dodona: Learn to cope with a virtual co-teacher that supports active learning. SoftwareX, 24, 101578. https://doi.org/10.1016/j.softx.2023.101578 Yufeia, L., Salehb, S., Jiahuic, H., & Syed, S. M. (2020). Review of the Application of Artificial Intelligence in Education. Integration (Amsterdam), 12(8), 1-15.
RkJQdWJsaXNoZXIy NzYwNDE=