Maoinithe ag an Aontas Eorpach. Mar sin féin is tuairimí agus tuairimí an údair amháin nó na n-údar amháin iad na tuairimí agus na tuairimí a nochtar agus ní gá go léiríonn siad tuairimí an Aontais Eorpaigh nó na Gníomhaireachta Eorpaí Feidhmiúcháin Oideachais agus Cultúir (EACEA). Ní fhéadfar an tAontas Eorpach ná EACEA a chur i gcuntas astu. Uimhir an tionscadail: 2023-1-NL01-KA220-HED-000155675. Ar smaoinigh tú ar conas is féidir le AI do mhodheolaíochtaí taighde nó do straitéisí teagaisc a fheabhsú? An gcomhoibríonn tú le baill dáimhe eile nó le saineolaithe tionscail ar thionscadail a bhaineann le AI? An bhfuil tú tiomanta do bheith cothrom le dáta ar na forbairtí is déanaí in AI agus a fheidhmchláir san oideachas? 4. Úsáid Eiticiúil AI san Oideachas agus sa Taighde Critéir Tá Níl Tuairimí An eol duit na himpleachtaí eiticiúla a bhaineann le húsáid AI san oideachas? An ndéanann tú príobháideacht sonraí a mheas agus tú ag úsáid uirlisí AI san oideachas? An gcomhlíonann na huirlisí AI a úsáideann tú na rialacháin um chosaint sonraí (m.sh. GDPR)? An bhfuil beartais soiléire ann maidir leis an gcaoi a láimhseáiltear sonraí na mac léinn, a stórálann siad agus a n-ainmnítear iad le huirlisí AI? An féidir le mic léinn agus oideachasóirí bailiú sonraí agus úsáid na huirlise AI a rialú? An eol duit aon laofacht a d’fhéadfadh a bheith sna halgartaim AI a úsáidtear i do sheomra ranga? An gcuireann an uirlis AI cothroime, éagsúlacht agus cuimsitheacht chun cinn? An bhfuil trédhearcacht ann maidir leis an gcaoi a ndéantar cinntí AI (m.sh., maidir le grádú, aiseolas)? An ndéantar impleachtaí eiticiúla a mheas agus AI á chomhtháthú i dtaighde (m.sh., uathoibriú anailíse, laofacht)?
RkJQdWJsaXNoZXIy NzYwNDE=